Kaos: tappa bort iphonen

Idag plockade jag hallon och käka glass till , nu på eftermiddagen var vi ju upp på furugatan. När jag kom hem kom jag på att jag glömt att se ett bra program jag börja följa för några dagar sedan vart så jag skynda mig och knäppte igång syrrans tv. Men de var slut så jag tog fram datan och titta på det. Sen har de vart massa folk här oså, sen gick jag över till meja och passa henne medans rune&sandra åt mat och hon är världens sötaste , skrattar och flinar hela tiden. Gick hem sju och då käka jag makaroner och korv. Nu ska vi här hemma titta på film. ///ida

Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-08-04 @ 20:16:13
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0