Iphone bloggar

Orkar inte blogga , men igår så tog jag och mamma en springtur. Rätt härligt.! Idag gick jag ner på köpingen och fika med ida och sen kika vi och mamma på innebandyskor även om de inte blir något och när jag kom hem gick jag en promenad med meja som skulle sova, när hon somnat efter några om och men så tog jag och ida en springtur i eljuspåret. Det var as härligt ! Hade takida i öronen så underbart , lite intervaller vart de också, kommer nog också fortsätta springa varje dag , tillochmed om jag drar till Vemdalen .. Som förmodligen inte blir !!!! De suger!! Nu ska jag väl sova hos friggiboden så hörs hej!

Kommentarer
Postat av: bella

allt bra gumman? :D

2011-08-10 @ 22:32:01
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0