Grymma dagar!

Igår natt låg jag och ida och snacka i telefon med Filip & Kevin , haha dom suger verkligen ! Haha , aja . Vi prata med dom till fyra typ och sen somna vi, vi hann bara sova en timme så ringer dom igen , haha! Men vi orka inte svara, sen sov vi till tolv och då de första vi gör är att ringa dom (alltså väcka) . Så hör man Filip i telefon : fuuuck yoou ! Haha! Mogen! Men vi titta på Åsa-Nisse hela dagen, vi kolla minst 12 ggr, haha ! Sen på kvällen cykla vi runt lite oså, sen somna ida rätt tidigt och själv så somna jag rätt sent , men vakna tidigast ändå, vakna halv tio och sen så gick jag hem och duscha/bada , härligt! Nu ligger jag i sängen och bara myser , ska väl göra de gn stund för ida skulle ner på köpingen så jag får vänta tills hon kommer hem, men nu ska jag sms och väcka Kevin , hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback