COUNTRY NU , sista dagen!

När jag kom hem efter att ha sprungit duschade jag och sen drog jag ner på köpingen med mamma och jag köpte ett par ursnygga innebandyskor! Nu äre bara springskor som behövs. När jag kommit hem fika jag och sen vare bara att sommarjobba , gick fort men var jobbigt i denna värmen. Nu har vi precis ätit och väntar på att grannarna rune,sandra och meja ska komma på en kvällsfika, har saknat meja! Och en sak bara: Nu skulle jag och ida igentligen vart i världens bästa Vemdalen och röjt med en massa grymt folk, kanske D och H ? Men aja, ingen skulle vara hemma i Vemdalen och farfars lägenhet finns ju tyvärr inte kvar. Men fatta att vi skulle vart där på countryn NU och lyssna på bästa contrymusiken och haft as kul med grymt folk och träffa lite nytt och massa saknade, hade ju vart underbart! Suttit bland idianerna och cowboysen med en cola i handen ! Åh vill dit NU! Det ät mer än fantastiskt där , liksom stå och skratta åt folk som är full och dansa massa coola danser! Men aja! Får ligga här hemma och ha tråkigt istället då! Och eftersom de inte blev country fundera vi på att dra till Ånge och gått på ljungarock( alltså takidas konsert) , de hade ju också vart kul! Men självklart fanns de ingenstans att sova där heller så vi gav upp och leta, men bara så ni vet ska dead by april spela innan och dom gör de nu och takida om nån timme, hade ju vart underbart att varit där! Nu är jag här i lilla Ljusdal, men drar till sundsvall imorgon och går på äventyrsbad och sen åker vi till Timrå och är med bästa kusin och ska titta lite i Anns affär om de kanske finns något fint ? Aja, Mobilbloggar mer imorgon, och ni vet att jag vill till vemdalen mest som finns nu hörs bästs läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0