vemdalen sen vidare till hudiksvall

jag bloggar typ ingenting och de är för att jag inte har tid att sitta vid datan och de har blivit tråkigt men jag ska försöka blogga mer.
jag och julia drog till hudik idag och kom hem med några kassar. vi träffa även en riktigt cool tant som gilla julias ena tröja ! hehe lite ffffränt.  när jag kom hem halv fem åt jag mat och vi åt köttbullar och makaroner, så sjukt gott. När jag ätit kom julia och vi drog ut . kom hem då halv sju och sen vid sjutiden gick jag över till ida och var med henne , jonnah och Hanna. men sen åkte jag , ida och Jonnah hem till jonnah och där satt vi inne på toan och ute på balkongen , bara chilla. Sen köpte hennes pappa pizza , men jag och ida drog hem runt tjugo över tio och nu är jag verkligen trött så jag ska sova nu.
men nu kommer de en mini-lista jag ska hinna med att göra imorgon :
- fixa bilder på vad jag köpte idag i hudik och sedan lägga ut här
- lägga upp bilder från vemdalen

igår i vemdalen så var jag och selina till gravarna och sen gick vi och sålde salami , hehe hon och jag är fantastiskt bra på de . Vi var även och åt pizza och där hitta jag en grej som såg PRECIS , ALLTSÅ PRECIS ut som min farbror magnus. lite läskigt men sen sa pappa att de var farfar som hade gjort den så då förtstår man ju.
Vi gick och möte Alma och Ida vid tre och vi gick bara runt nere i byn och sen till selina och där hitta ida nå rosageggga(stav..) som hon hade ner fingret i så hon trodde att de var rosa bajs på , hahah !
sen kom maj och allan så jag fick tröffa dom igen , men sen bestämde vi tjejer oss för att baka men då skulle jag hem .

höörs imorgon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0