vemdalen är bäst .

blogga aldrig efter att jag hade kommit hem igår . för jag kom hem halv tolv typ och var skit trött efter fast jag sovit hela vägen hem . så jag somna direkt när jag kom hem , och sen vakna jag vid halv elva .
och då duscha jag och sen fick jag skynda mig typ för jag skulle träffa julia elva .
när jag hade gjort de så gick hon och jag runt hela ljusdal typ och sist hamna vi på dollar och vi satt oss där på deras typ cafe , och tänka ta lite choklad och självklart så var de typ slut så vi satt där och drack vatten , sen drog vi hem och då gick vi ut och sålde kakor , skit tråkigt att sälja de men riktigt kul hade vi !



igår : kom fram vid halv tolv och då drog vi bort dit idrottsgrejen är och gjorde nå och sen börja alla städa . men jag hade inte lust att städa så jag gick ut i bilen och sov och läste tidningar i två timmar för jag hade ingen skjuts till ida hallström och de sög ju riktigt mycket !  
sen gick jag upp till amanda och curry , men där var även emil och emma och stanna där med dom typ en halv timme och sen kom selina hem och vi spela wii , vi gjorde inte så mycket . typ bråka med emil och emma och sen efter vi hade ätit så gick jag och selina ner på time och handla godis , sen kom en massa folk dit och då kom även grannen som bor där bredvid farfars lägenhet och han har precis köpt en hund som var super liten och sjukt söt . den stod jag och selina och typ klappa och sen skulle vi åka och säga hejdå till maj och allan . så vi gjorde vi de , och sen åkte vi hem vid typ nio eller nå . 
 
kommer lite bilder , ( och jag emil och emma höll på med farfars gamla skoter lite , hehe )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0