TISDAG

knäppte ju kort idag i skolan , är väl rätt nöjd de lilla jag såg iallafall .
fast klasskortet fick jag inte se så är lite nervös för att se de .
direkt efter skolan åkte jag med julia hem och vi typ hoppa matta och
knäppte kort . sen gjorde vi inte så mycket mer .
jag drog hem vid halv fem och då knäppte jag kort och lyssna på musik
och sen sju åkte jag med ner på mötet om de blir något damlag och jag
ska förmodligen vara med . Det beror på vad de blir för tränare .
Fast jag är ju själv 98 då , de är faktiskt rätt jobbigt . Men Hanna Eriksson
är ju 96 , hehe ! lite såndär information vi ville veta va ? ..
kom nyss hem och då hade jag typ tråkigt för mig själv så jag satte mig
ner och titta på huset fullt av hundar.
Nu ska jag väl blänga sönder mig här en stund till och sen sova . 
 
    så vi hööörs imorgon ! 

                                                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0