solsolsolsolsolsolsolsol !

blogga aldrig igår , men vi var ju till ungdomsmottagningen och snacka och vi fick godis och fika också. De var faktiskt riktigt kul !
Vi kom tillbaka till lunch och då trodde vi att de skulle vara god mat , men de vissade ju säg att de inte var.
På efter middagen titta vi på film , och jag titta inne hos 6:1 och där var de filmen Wold trade center , den var bra fast liksom de hände ingenting . Men rätt okej att se även om jag har sett den förr.
När jag kom hem hjälpte jag tvillingarna att bli påskakärringar , hehe !
Sen drog jag och julia ner och leta praoplats och de gick inte så bra. Men vi fick en dag på Coop Extra iallafall. 
Sen åkte vi på plan med Felix och Jonas. När vi kom hem så åt vi och direkt efter åkte vi till Hedsta , jag och julia knäppte en massa kort. Men dom visar jag senare.
När vi kom hem från Hedsta cykla vi runt bara. Sen titta vi lite på big brother , jag drog hem halv elva och då titta jag klart på big brother här hemma och sen fika jag lite och gick och la mig vi halv tolv och då var jag sjukt trött.
Även idag på ungdomsmottagningen så kände jag mig lite sjuk , men de strunta jag i och sen så fortsätt de på eftermiddagen och kvällen och nu på morgonen blev jag väckt av grannen som typ gör något som smäller och nu känner jag mig lite sjukare , men jag ska försöka vila . Fast ute i solen med en bok .

  Nu ska jag bara vila lite i sängen och sen typ försöka komma ut . höörs ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0