semesterduellen sen lyxfällan

duscha igår , och brände mig så skinet åkte av så de börja spruta ut blod . de fortsatt hela natten och imorse och under dagen så jag gick till skolsyster . så hon fick fixa de och de gjorde hon . så nu är de bra  ! även fast de blöer igenom .
när jag kom hem sov jag och sen åkte jag upp på slotte och sen kom ida och vi drog hem till hon . ( vi blev jibber)
och nu är jag hemma , ska typ fixa saker tills imorgon , och vi fick kakorna vi ska sälja idag . nån som vill köpa ? 
 

 höörs ♥

Kommentarer
Postat av: Flodberg :)

klart att vi blev! nu kan vi hoppa studsmatta och göra våra super trix :D :D :D <3

2011-04-08 @ 06:34:04
URL: http://bloggparken.se/iiida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0