RRRRAAAAAMMMMMOOOOOOSSSS min prins ...

hemma efter mötet , de blev bra bestämt tycker jag . Fast de blir tydligen bara papper som ska följa , hade ju vart lite bättre med nån mamma också .
så vi åker alltså till östersund i juni , kul  ! 
och jag har inte prata med pappa om högtalarna än , men de ska jag väl göra snart .. så jag kan lyssna imorgon  hehe !
fast efter skolan imorgon stannar jag och julia på läsläxning och förmodligen ska vi bort på plan direkt efter .
jag har även beställt min systemkamera nu , tror de blir riktigt bra med den :D
skulle vilja ha svar på om 16 GB i minneskort är mycket och typ hur många kort kan jag ta då  ?

nu ska jag se klart real madrid matchen  , och typ fixa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0