onsdag

hej , typ skit jobbig dag i skolan . Hade typ sex arbeten att bli klar med idag . Blev de också förutom en grej jag tar hem över dagen. När skolan var slut drog jag och julia ner på köpingen och skulle fixa praoplaster. Men vi skulle komma tillbaka imorgon så vi drar dit då igen .
och nu ska jag äta och sen drAr jag bort på plan med lite kompisar .
imorgon i skolan ska vi tjejer på ungdomsmottagningen på sjukhuset och sen är de kotletter , bea och klyftpotatis till lunch och direkt efter ska vi se på film och äta chips och myyysa , :D:D:D:D:D
men nu ska jag fortsätta göra mat , efter som jag är själv hemma måste jag göra min egna mat och de blir potatisbullar , héheh ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0