min söndag !

klockan tio åkte jag iväg på giganten ochh titta när syrrans lag spela mot förälrarna och emmas lag vann . satt med moa och jonnah då  ! :D
när jag kom hem titta jag på wallander tjuven och shit vilken läskig början fyfan , och wallander läckan och wallander hämnden . sen typ satt jag vid datan och nu på kvällen bada jag och fräscha upp mig med en ansiktsmask osv..
och nu ska jag ta och sova så jag orkar gå till skolan imorgon . 
 min lilla bildbomb jag la upp nyss vart inte så fin , HAHA !
men jag tog så mycke kort så dom flesta kom upp här .
 och typ nyss när jag skulle gå ut ur rummmet så håller jag upp armbågen på nåt sätt och då smäller jag i väggen så nu har hela armbågen blivit blå och såhär vad heter de ?
typ blivit en stor boll på hela armbågen och kan inte böja den så får se hur de går på idrotten jag har direkt på morgonen imorgon . heh , jag lyckas med allt jag !  godnatt ♥

söndagskväll outfit :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0