min lördag , fast egentligen söndag .

rätt soft dag ,  gick ut i solen vid tolv och där låg jag och stekte tills klockan blev två för då hade far min fixa min cykel så jag tog ett varv runt kvarteret. Sen gick jag bara runt runt runt och runt för att fördriva tiden.  Sen la jag mig ner och sola igen. Klockan sex var de Real Madrid på tvn , men min ramos var inte med för dom hade satt in B-laget. Men de funka ju lika bra för dom vann med 6-3 mot Valencia.
Vi åt påskmat till lunch och de har jag verkligen tröttna på , man äter ju samma mat typ varje högtid här i sverige ,
jul - julbord
påsk - påskbord
midsommar - midsommarbord ?
  osv ..
fast jag har ju mina råa prinskorvar som gör allt bra. Men nu ska jag inte fortsätta skiva om matbord . Nyss titta jag klart på körslaget och de var ju självklart järvsökören som gick vidare till final mot gabrielkören.
Just nu tittar jag bara på lite filmer och ska starx ut och hämta min kudde jag har haft och sola på .
När jag har gjort de ska jag gå ner på rummet och titta på film för jag är så trött nu på kvällarna nuförtiden . men aja !
hÖÖÖÖrs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0