MÅNDAG

hejsan eller godmorgon !
vakna av att jag fick ett sms och de var bara ett nummer så undra ju vem de var och då vägra den säga . Så lite småirriterd då . Men sen gick jag upp och åt frukost , typ rostadmacka och oboy och sen titta jag på coola tarzan.
Den filmen är rätt bra den. HEHE !
När filmen var slut börja jag blöda näsblod och har precis fått stopp på de och ska nu fixa mig. vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Sen kommer ida hem om typ en timme och då läre jag vara klar. Vi ska nog typ på plan och sen ska hon bort och då ska jag vara med Julia när hon kommer hem . Hejhej ♥

tyvär har de blivit nå fel med att ladda upp bilder från kameran och datan så de kommer nog inte komma så många nya , men ska försöka fixa

Kommentarer
Postat av: Wilma

Dagensblogg tävlingen är nu avslutad, kika in & kolla om DU vann.

Om inte du vann så var gärna med igen! kram!

2011-04-25 @ 14:06:04
URL: http://wilmamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0