jag saknar dig av hela mitt hjärta och hoppas du kommer tillbaka nu , fast du vi ses snart ♥ jag älskar dej

Nu har de gått en månad sen du försvann ifrån oss , men jag vet att du alltid kommer finnas med mig vart jag än är eller gör .
Denna månad har varit den värsta i mitt liv , men de bra är att du har de bättre där nu är nu.
Jag tänker på dig vart jag än är .
Känslan att aldrig få säga att du är världens bästa farfar igen är så sjukt jobbigt , jag får inte ens säga hejdå eller något alls.
Jag kommer aldrig få se dig face mot face men jag kan tänka på dig .
Men de hjälper ju inte , jag vill bara att du kommer tillbaka för min skull. 
Jag saknar dig så sjukt mycket , ingen kan sakna mer än vad jag gör .                                   BAMSEKRAM ♥
Men snart får vi tillbaka dig i en kruka och jag lovar jag ska känna på dig. 
 

              du kommer alltid att finnas i mitt hjärta , ALLTID ♥ 


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0