jag och ida är onormal och de är bra för vi är fräna brudar

hejsan ,  en okej dag i skolan .
men efter drog jag och ida hem till mig och gjorde lite sjukt goda failade warma mackor .
typ vid halv sex åkte vi ner på ljusdal och hämta min systemkamera som jag älskar otroligt mycket !
typ senare gick vi hem till ida och käka natchos och typ snacka sådär chillt !
på kvällen var vi ute och knäppte kort ! eller jag knäppte kort ! hehe     grym den bruden ♥
vid nio titta vi på talang och myste . kom hem runt tio och nu har jag titta på en wallander och ska snart gå upp och fixa mig något att äta och sen se en till film och jag är sjukt trött så jag somnar väl efter halva filmen .
imorgon så ska jag först typ byta sängkläder och tror jag tar bort extrasängen osv..
och på dagen tar jag en tur med kameran och knäpper för vem fan orkar dra till järvsö och titta på big air .
inte jag iallafall. sen kommer ida hem !
på kvällen är de körslager !            järvsökören !  


 


                           bilder från idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0