CAaArl , IdA , IDa och JuLiA är fett onormal

har inte hunnit blogga än idag , men när jag vakna fixa jag mig och sen drog jag iväg till jonnah och var me henne och Moa. Vi spela kubb och jonnah fick en såndär pinne i huvudet så hon måsta vila. Sen skulle moa hem så jag drog hem också eftersom jonnah behövde vila. När jag kom hem var jag ute och knäppte lite kort. Sen gick jag en sväng och samtidigt som jag gick prata jag i telefon med min kompis Caaaaaaaaaarl och även Julia och Ida.
Kom hem vi sex när de var mat och sen gick jag ut i solen och prata med ida i telefon. Sen typ var jag bara ute och nu kom jag nyss in. Imorgon så ska jag vakna och typ fixa mig hinner ut till solen ( om de är någon sol frame imorgon) och typ steeeeeka innan klockan två för då kommer min Ida Flodberg hem som jag ska va med då , sen så kommer väl julia hem någon gång imorgon också och då ska vi vara med henne också antar jag.
nu ska jag typ ta en dusch och sen titta på någon film , fast ne filmen kan jag titta på ikväll innan jag ska sova.
så får de bli! 


    mina coolingar !

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

tack så mycket :)

2011-04-24 @ 21:58:29
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0