1 APRIL

blev aldrig någon bloggning igår , men ska berätta om dagen hittils  .
hade matteprov , vi skulle göra de på datan och datorerna bara lAAAggA , så jag nästan  dog . 
men fick alla rätt så de är väl bra , och när jag var klar var de typ 40 minuter kvar och jag orka inte räkna så jag starta om datan och satt och dunka min spotifylista med skolan sämsta hörlurar . på eftermiddagen hade vi redovisning av konstnärer och jag och ebba hade jackson pollock . vi hade även innebandy på idrotten ,
när jag kom hem åkte jag ner på köpingen och handla ett par skor . ( kommer bild sen )
har precis ätit mat och sen ska jag kanske på giganten och titta på innebandy . ikväll är de talang tror jag . isf ska jag väl bara mysa .
just nu ser jag på film , tror de är eva och adam och de är bra ! (a)
och de är ju första april idag och de dagen börja med att emma kom in i rummet och skriker att de är en påskhare på vägen . men jag bah : äru seriös ? hon :  ja,  KOLLA !  Hon :  april april din dumma si .......  och sen en massa saker i skolan och när man kom hem så var de en oxå en massa såna saker , fast nyss skrev  julia att dom hade fixa så dom ska vara där i thailand en vecka till , och fan vad arg jag blev  , men de var oxå ett april april , så sjuk lättad jag blev ;)   hoppas ingen ska typ aprila nå mer på mig nu .
men tror jag behöver sova nu , så hej  !  

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0